Hej alla fina! Varje dag när jag hoppar av bussen ser jag detta. Ett helt fält av träd och fina växter och det har stått på listan länge att åka och fota just här. Jag har en lista på saker jag ska göra här på Malta innan jag åker hem och några av sakerna är redan klara medan andra är kvar. Detta var ännu en sak jag kunde pricka av från listan vilket känns bra. Just i området St Pauls bay och Bugggiba där jag bor är väldigt fint med mycket gröna ängar och små hus. Lite annat från St julians och Valletta men det är skönt att kunna välja att åka dit när man vill men ändå bo i lugnet i St Pauls bay. För några dagar sedan skulle vi veckohandla och tog så vägen förbi detta gröna och underbara fält jag tänkt många gånger att fotografera vid. 
Vad som står kvar på listan är: 
- Besöka ön Gozo
- Bada vid Blue Lagoon
- Åka till en liten stad så kallad Rabat
- Besöka ön Comino
Det är inte mycket kvar men några av dem är heldagsaktiviteter så det är svårt att få till samtidigt som jag pluggar varje dag. 
 
Kramar
 
// Hello all beauty! Every day, when I jump off the bus after school I see this. A whole field of trees and fine plants and it has been on the list for a long time to go here. I have a list of things I want to do here in Malta before I go home and some of the things are already done while others are left. This was another thing I could cut off from the list which feels good. Only in the area of ​​St Pauls Bay and Bugggiba where I live is very nice with many green meadows and small houses. A bit different from St Julians and Valletta, but it's nice to be able to go there whenever you want to still live in the tranquility of St Paul's bay. A few days ago, we would have a weekly trade and then crossed this green and wonderful field I thought many times to photograph.

What remains on my list are:
- Visit the island of Gozo
- Bath at the Blue Lagoon
- Go to a small town called Rabat
- Visit the island of Comino
There is not much left but some of them are all day activities so it's hard to get along while I'm studying every day.

Hugs

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress