Hej alla fina! Vilken fantastisk vecka det varit hittills, om man syftar på vädret iaf. Det känns verkligen som om det börjar bli vår och igår när jag tog bilderna var ju vädret sjukt. Det börjar bli varmare i luften och solen sken så direkt efter jobbet blev det ut för att fota. Det är ju inte så ofta solen lyser så man får passa på. Just det kan jag älska med mitt nuvarande jobb, att jag slutar vid 11:30 varje dag och efter det har jag heeela dagen på mig att göra precis vad jag vill och jag hinner även ut i solen innan den försvinner. :) 
 
Tiden går fort och det är bara 16 dagar kvar tills jag och Henke sitter på ett plan till soliga Malta. Jag är riktigt taggad på att bara slappna av, släppa vardagen hemma, plugga och bara se något annat för ett tag! Jag skulle inte kunna tänka mig nu att stanna kvar här när jag redan är på Malta i mitt huvud haha. 
 
Kramar
Anna

Fina bilder!

Svar: Tack snälla!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress