Hej alla fina! Som jag nämnt tidigare i bloggen så kommer jag och pojkvännen att åka till Malta i april. Där ska jag plugga och vi kommer att stanna i ca två månader...är riktigt taggad. Första boendet är bokat och klart och nu väntar bara allt annat som behöver bokas haha. Jag har aldrig tidigare varit på Malta så det ska bli riktigt roligt, plus att det är varmt och skönt även i april när vi kommer dit. 
Skolan och första boendet ligger i St julians så där kommer vi väl att spendera den mesta av tiden. Ni får gärna skriva om ni själva varit där eller har något tips! Bloggen kommer att hållas uppdaterad under hela min vistelse där så ni kan då följa min resa. :) 
 
Idag blir det pinchos med vänner vilket också ska bli riktigt kul!
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress