27 mars 2018

I'm in love

 
Hej alla fina! Jag har verkligen förkärlek till en speciell sak...lådor. Jag ÄLSKAR lådor i alla olika typer och former men även burkar och annat. Speciellt antika lådor, burkar eller korgar ligger mig varmt om hjärtat vilket jag även har en heeel del av hemma. I en affär så kallad Balders Hage i Alingsås, finns även i Göteborg, finns precis den stilen jag har av inredning. Gammalt men på ett nytt och modernt sätt från företaget Strömshaga.
 
 
 
 
 
Där har jag köpt många lådor genom åren och igår köpte jag en till, men även ett snyggt tårt/kakfat som jag länge letat efter. Supersnyggt och blir att använda när jag kommer hem från Malta. Om Balders Hage någon gång är påväg att lägga ner, kommer jag nog köpa upp den haha. Vad tycker ni? 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress