Hej alla fina! Jag älskar att fotografera detaljer och även att kunna se detaljer i en bild. Vrida och vända på objektet för att få ut bästa vinkeln och bästa sidan av det man fotograferar. Vad som stämmer bra in på denna beskrivning är blommor. Jag älskar att fotografera blommor dels för att jag tycker att det är väldigt fint men även för att det går att vrida och vända på en blomma i oändigheten men ändå få nya vinklar och riktigt fina bilder. Det ser väldigt fridfullt ut och man kan som sagt göra mycket med blommor vilket jag tycker är häftigt. För några dagar sedan var jag och Henrik hemma hos hans föräldrar för ett kortare besök. Jag passade då på att gå runt i deras trädgård som för övrigt är fylld av alla olika sorters blommor för att fotografera lite. Jag har själv inga gröna fingrar direkt men jag älskar att fotografera allt som har med naturen att göra så deras trädgård är en bra plats för det. Fler bilder kommer i del nummer två. 
 
Denna helgen är det potatisfestivalen vilket är en årlig festival i Alingsås. Med uppträdanden, marknader och ett mindre grönalund kommer hit under en helg. Det är riktigt roligt och jag hoppas verkligen att vädret håller sig så att vi kan gå mot stan i eftermiddag. 
 
Kramar
 
// Hello all beautiful! I love to photograph details and also to see details in a picture. Rotate and flip the object to get the best angle and the best side of what you photograph. What fits well with this description are flowers. I love to photograph flowers partly because I think it's very nice, but also because you can turn and turn a flower into infinity, yet get new angles and really nice pictures. It looks very peaceful and you can do a lot with flowers, which I think is awesome. A few days ago, me and Henrik were at home at his parents house for a shorter visit. I then took a walk around in their garden, which is filled with all kinds of flowers to photograph. I do not have green fingers directly, but I love to photograph everything with nature so their garden is a good place for it. More pictures come in part number two.

This weekend is the potato festival which is an annual festival in Alingsås. With performances, markets and rollercoasters in a weekend every year. It's really fun and I really hope the weather stays good so we can go to town this afternoon.

Hugs

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress