Hej alla fina! Igår hade jag en ledig dag vilket verkligen behövs. Jag har nu jobbat några dagar på mitt nya jobb vilket kräver ganska mycket psyke nu i början innan man lärt sig hantera det. Att jobba med människor med alzheimers eller bara människor som är dementa, det kräver en hel del tid och tålamod. Jag tror att detta är sidor av mig själv jag skulle behöva arbeta mer på. Då behövs en dag ledigt ibland för att kunna koppla bort arbetet och bara vara sig själv en stund. Så igår träffade jag en vän för att fika, tog en springrunda och åt en supergod sallad av Henke. 
 
Jag jobbar ganska dumma tider i sommar och mycket utspritt, men ska försöka hitta på något ändå och ta en trip någonstans i Sverige. I morgon kommer ett inlägg om vad jag skulle vilja göra i sommar! 
 
Kramar
 
// Hello all beautiful! Yesterday I had a day off which was really needed. I have been working a few days at my new job, which requires quite a lot of psyche right now before learning how to handle it. Working with people with alzheimer's or just people who are demented, it takes a lot of time and patience. I think these are parts of myself I would need to work more on. Then one day off is needed sometimes to be able to relax of work and just be myself for a while. So yesterday I met a friend for a coffee, exercise and ate a super good salad made by Henrik.

I work quite stupid times this summer and very spread out, but I will try to find something to do anyway and take a trip somewhere in Sweden. Tomorrow comes a entry about what I would like to do this summer!

Hugs

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress