Hej alla fina! Idag är jag äntligen ledig vilket är superhärligt men dock så jobbar jag helg. Detta blir för första gången men jag kan inte säga att jag är jättetaggad. Det blir i alla fall en lugn dag idag med lite vänner över på grill och drinkar i kväll. Idag firar även jag och Henke ett och ett halvt år tillsammans! Detta firas med fina presenter och god mat i kväll. Jag fick superfina blommor, en telåda som jag länge velat ha och temuggar, allt som definierar mig. Eftersom jag inte fick blommor på våran årsdag har detta förföljt honom sedan dess haha och vid vaje månads slut blir han påmind om detta. En andra önskan var även röda rosor eftersom jag aldrig tidigare fått det av honom, jag har fått både vita och rosa men idag blev det lite mörkare rosa så nästa gång kanske det blir röda. Näst intill i alla fall haha. Vad gör ni i helgen?
 
Kramar
 
// Hello all fine! Today, I'm finally free from work, which is supernice, but then I work the weekend. This will be the first time, but I can not say I'm very happy about it. In any case, it will be a quiet day today with some friends over at barbecue and drinks tonight. Today, me and Henrik celebrate for a year and a half together! This is celebrated with nice presents and good food tonight. I got superfine flowers, a tea box that I long wanted to have and teamugs, everything that defines me. Since I did not get flowers on our anniversary this has persecuted him since then haha and at the end of the month he is reminded of this. A second wish was also red roses because I have never received it from him before, I've got both white and pink but today it became a bit darker pink so next time maybe it will turn red. What will you do this weekend?

Hugs

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress