Hej alla fina! I tisdags var jag och kompisen Rebecka på Ullared och hade en riktigt bra dag. Det var supermysigt med en ledig dag och lite shopping på det. Eftersom Sveriges VM-match var just den dagen var vi nästan själva på Ullared vilket var otroligt skönt. Jag tycker att det finns olika mycket "bra" saker olika gånger man är där. Ibland finns nästan ingenting intressant och man kommer undan med ca 200-300 kronor medan andra gånger blir det närmare tusenlappen. Igår var en sådan dag när det blev närmare tusenlappen. Men det fanns även denna dag otroligt mycket fint och nu när man inte bor hemma längre, ser man annat till hemmet man vill ha/behöver. Det är ganska mycket jag som bestämmer inredningen hemma och Henke får haka på ;). Jag hittade i alla fall en snygg regnjacka, skålar, en brödburk, duk, kuddfordral och lite annat smått och gott. En riktigt bra dag helt enkelt, nu får jag bara flytta om lite hemma så att allt det nya jag köpt får plats haha. 
 
Kramar
Anonym

Vad betalade du för regnjackan? Finns en liknande på lager 157 & undrar därför vad det skiljer i pris!

Svar: Jag är inte säker men jag tror att den kostade ca 160 eller 170 kronor :)
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress