Hej alla fina! För ett tag sedan besökte jag min syster i Göteborg. Vi tog då en prommis genom trädgårdsföreningen där jag faktiskt aldrig varit innan haha. Det känns lite sjukt eftersom jag varit i Göteborg ganska många gånger. Men jag hittar heller inte så bra i den staden så jag får väl åka dit oftare ;). Jag älskar ju att fotografera blommor så detta ställe var som gjort för mig. Det blev en hel del bilder och eftersom även vädret var med oss denna dag var jag tvungen att dela några av bilderna här i bloggen. 
 
Denna vecka har jag ganska mycket jobb, jobbar även helg vilket är ganska segt. Men vad som är "bra" med det är att man arbetar endast tre dagar veckan efter. Henke jobbar också varannan helg men dock inte de helger då jag jobbar...så vi går om varandra ganska mycket vilket är lite synd. 
 
Kramar
 

Hello all beautiful! Some time ago, I visited my sister in Gothenburg. We then took a walk through the garden association where I actually never been before haha. It feels a bit sick because I have been to Gothenburg quite a lot of times. But I also do not also have such good sense of direction in that city so I have to go there more often;). I love to photograph flowers so this place was like made for me. I got a lot of pictures and because even the weather was with us this day so I had to share some of the pictures here in my blog.

This week I have quite a lot of work, even working weekend which is quite tight. But what's "good" with it is that you only work three days the week after. Henrik also works every other weekend, but not the same weekends when I work...which is a shame. 

Hugs

Heléna

Älskar Göteborg och på sommaren visar staden upp sig från sin bästa sida :D Underbart att strosa omkring i Trädgårdsföreningen. Så roligt att ni tog er dit. Jättefina bilder! Hoppas du får en fin söndag! Kram <3

Svar: Tusen tack fina du!!
Amanda Niclasson

enna

Så fina bilder! Ställen med en masa blommor är ju drömmen! <3

Svar: Tusen tack!!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress