Hej alla fina! Den här helgen har jag ägnat mig åt min mammas och systers födelsedag. För att fira min mamma lite extra som i år fyllde 50, tog vi en liten dagsresa genom Sveriges kust, hade lite stopp å vägen och avslutade med GES-konsert i Lysekil. Vi började i ett surdegsbageri på Lottas bak&form på klädesholmen med supergott surdegsbröd. Andra stoppet blev Sundsby Gårdscafé i Hjälteby där det blev lunch i form av supergod fisksoppa. Tredje stoppet var på Flatön, Ellös och Handelsman Flink. Därefter blev det avfärd mot Lysekil vilket var väldigt länge sedan jag var i vilket var roligt att komma tillbaka till. Där blev det först ett restaurangbesök på Norra Hamnen 5 där det även där blev supergod fisk med tillbehör. Kvällen spenderades även den i Lysekil där vi tittade på GES-konsert med Glenmark, Eriksson och Strömstedt. Just det sista kanske inte var något jag skulle välja själv för min egen födelsedag men nu var det ju mammas dag så man fick ställa upp och åka med ändå. 
 
Det blev verkligen en heldag av lördagen eftersom vi åkte vid 10 på morgonen och var hemma vid 01 på natten så jag somnade gott där på natten haha. Det blev fler bilder i detta inlägg än vad jag vanligtvis har men jag hoppas att ni gillar det ändå. Eftersom det var en heldag med många olika platser fanns det många bilder från alla platser. 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress