(Ignorera min spruckna skärm ;))
 
Hej alla fina! Jag lyssnar på mycket poddar och det gör att man kan snappa upp ett och annat ibland. Jag älskar att man kan lyssna men samtidigt göra massa annat, istället för exempelvis en bok man måste vara fokuserad på hela tiden. I ett tidigare avsnitt har jag skrivit vilka poddar jag lyssnar på och för några dagar sedan jag lyssnade på "relationspodden". De nämnde att dem hade ett samarbete med företaget Nextory som är ett företag med massor med ljudböcker. I podden sa dem att om man skrev in koden "relationspodden", förutsatt att man inte haft konto där innan, fick man en gratismånad. Detta tog jag fasta på och nu lyssnar jag mer än någonsin. Jag har aldrig tålamod att läsa en bok fysiskt, jag anser att det finns en hel del andra saker jag kan lägga tid på och böckerna brukar ofta ta lång tid att läsa ut. Men med Nextory kan man faktiskt lyssna som poddar när någon annan läst in boken åt mig. 
 
Jag har länge velat läsa boken "omgiven av idioter" eftersom jag tycker att den verkar intressant och kollade upp just den boken vilken fanns. Jag startade mitt konto i torsdags och jag har redan lyssnat hela denna 9 h långa bok som även var superbra. Man börjar verkligen analysera alla personer man ser runt omkring en och man får även en viss större förståelse, även om jag tror att detta är mer menat till chefer eller egna företagare med anställda. Nu har jag istället börjat lyssna på Therese Lindgrens bok "Vem bryr sig?" som också är riktigt bra. Jag läste hennes första bok och ville gärna läsa den nu senare också. Ett riktigt bra tips till er om ni inte har tid eller vill ta er tid till att läsa bok fysiskt. Jag tycker inte att man känner sig lika ensam när man lyssnar och någon annan pratar hela tiden. 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress