Hej alla fina! I helgen jobbade jag min näst sista innan jag slutar för sommaren. Det är alltid en omställning att jobba helg och jag tror aldrig att jag kan vänja mig vid det. Allt känns så konstigt då alla är lediga förutom jag och eftersom jag jobbar, känns det som om det är en helt vanlig vardag. Men som sagt är det bara en helg kvar nu och sen tar jag semester innan en eventuell flytt till Helsingborg. Henke ska till hösten börja plugga i Lund och därför flytta till Helsingborg, så vi håller just nu på att leta lägenhet där. Jag känner att jag behöver se något nytt och tänkte därför söka jobb i antingen Helsingborg eller i Lund. Så efter att mitt sommarjobb är slut, tar jag semester de sista två veckorna. 
 
Det kanske låter lite litet att säga att ens favoritblomma är lavendel. Det finns såklart fler blommor jag älskar men jag har alltid haft något speciellt för just lavendel. Bara namnet "lavendel" liksom, så fint och de doftar så gott. Vägen till mitt hjärta går nog inte genom rosor, utan lavendlar haha. 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress