Hej alla fina! Jag är alltid lika rastlös när jag är hemma och sjuk. Att sitta och ta det lugnt är inte riktigt jag haha, jag är en person som inte kan titta längre än tio minuter på en film innan jag tröttnar. Att inte kunna träna eller göra något annat fysiskt är riktigt jobbigt och jag blir riktigt rastlös. Eftersom jag heller inte kan sova så länge på morgonen, blir dagen längre vilket är ju bra om man har mycket att göra under dagen men ej om man inte har lika mycket att göra. 
 
En ny bikini är inköpt, såhär i slutet av sommaren...hehe...men den var så fin så kände mig tvungen att köpa den. Även en ny mobil är påväg hem till mig, en iphone 8. Eftersom min skärm på min nuvarande mobil har totalspruckit, skulle det kostat nästan 1000 kronor att bara laga den. Eftersom mobilen i sig är ganska sämst så kände jag att det inte är någon ide att laga den, så det fick bli en ny, mer om det när jag fått den. 
Jag ville också tacka för all fin respons jag fick genom inlägget "Högkänslig personlighet". Jag har nog aldrig fått så himla mycket fina kommentarer, stöttning och kärlek vilket jag verkligen uppskattar! Så tack alla för det. 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress