Hej alla fina! Igår åkte jag och pappa en sväng till Grundsund. Många vet ju att den svenska serien Saltön är inspelad där och det är även en av mina stora favoriter när det gäller film och serier. En gammal klassiker som jag säkert sett minst 30 gånger och kan så gott som alla repliker till. I Grundsund har jag varit i flera gånger tidigare för att kolla runt bland husen och ställen som är med i serien, fast denna gång blev det mer av en fotoresa. Det blev både fika i gamla "Blomgrens Tobak" men numera Syltrutan och middag på så kallade "Lilla hunden" som numera är Pelles Rökeri. Just på Lilla hunden har jag aldrig varit på innan så nu har jag fått lite mer klarhet i hur och vart allt spelas in, inte riktigt som jag trott innan men nu vet jag mer. 
 
Nu tar jag en välförtjänt helg eftersom jag jobbar nästa helg och nästa vecka tar även Ed Sheeran plats på Ullevi i Göteborg! Längtar lite för mycket för att äntligen få se honom. Någon mer som ska dit?
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress