Hej alla fina! Alla som bor tillsammans med någon vet hur man ibland kan vara med sin partner lite för mycket. Man nästan går på varandra tillslut och det kan vara skönt med lite tid för sig själv. Dock måste man då åka någon helt annanstans om man vill vara själv i vår lilla lägenhet haha. Under några dagar nu har Henke varit bortrest hos sina föräldrar, dock kunde jag inte följa med eftersom jag jobbade men nu när jag tänker tillbaka på det, var det ganska skönt att vara ensam. Att bara kunna göra vad man vill, när man vill. Typ som att laga mat mitt i natten om man känner för det, för att få det gjort till dagen efter osv hehe. Jag är väldigt så "få det gjort istället för att vänta" så jag brukar ofta försöka göra saker direkt när jag kommer på det. Dock går det ju inte med en person till i hemmet. ;)   Men såklart saknar jag honom också och han kommer hem senare i kväll. 
 
Eftersom jag jobbade förra helgen har jag denna vecka en tredagars-vecka att se fram emot. Med födelsedagsfirande i helgen och lite myskväll med vänner på fredag. Jag har även bara ett antal veckor kvar på mitt sommarschema på jobbet så vi får väl se vad som händer efter det. 
 
 
Haft en bra helg? Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress