2 januari 2018

Resumé av 2017

Mycket har hänt under år 2017 och även ett av de åren jag kommer att minnas längst. Jag har gjort en hel del minnesvärda saker som jag kommer att bära med mig och jag tänkte dela med mig med några av dem. 
 
 
1. Jag träffade och flyttade in hos min pojkvän Henke:
 
 
2. I somras spenderade jag och bästa vännen Rebecka en helg i Stockholm för att gå på summerburst  och se....JUSTIN BIEBER:
 
 
3. Även med Rebecka åkte vi strax därefter till USA och gjorde den resa vi alltid drömt om. En resa genom Arizona, Las Vegas, Los Angeles och San Fransisco. Det är lätt den bästa resan jag gjort hittills i mitt liv:
 
 
4. Jag och Rebecka var även och såg Coldplay på ullevi.
 
5. Jag och några kollegor, vänner och Henke åkte till Malmö över en helg:
 
 
6. Jag färgade åter igen håret mörkare som jag trivs bäst i:
 
 
7. Och sist men inte minst, jag åkte till Qatar med Henke och hans familj. Ett speciellt land och en speciell resa men även roligt att ha sett:
 
När man ser tillbaka på året såhär i efterhand så har jag ändå gjort en hel del. Många som sagt minnesfulla saker som jag alltid kommer att bära med mig!
kramar
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress