Hej alla fina! Julen närmar sig, jag har bara en vecka kvar att jobba och sedan har jag ledigt i nästan två veckor. Detta känns riktigt bra plus att jag har längtat så länge efter julen nu. Men här kommer ett utdrag från min vecka!
 
1. Bakat mycket! Denna veckan har jag faktiskt bakat otroligt mycket, både bullar, julgodis, pepparkakor och cupcakes. Alla recept hittar ni i tidigare inlägg. Men jag tycker att julen är till för att äta gott och lite onyttigt ibland.
 
 
2. Buketter. Denna veckan har jag satsat mycket på att göra buketter på jobbet. Att träna på att göra dem och hur man kan ändra färg och form. En dröm har länge varit att bli florist men eftersom det kostar en hel del får jag nog lägga det på hyllan ett tag och få vara kreativ på jobbet istället.
 
 
3. Vänner på besök. Hela helgen har jag haft vänner på besök vilket varit riktigt roligt. Jag har haft vänner från Alingsås men även knutit kontakt med nya. I söndags bakade vi i alla fall julgodis, kola, fudge och knäck. Recept på knäck kommer även i morgondagens inlägg. 
 
 
Kramar
Angelica Wåhlin

Så mysigt med så mycket bakning! Önskar att jag hade haft mer tid till det, jag med :)

Svar: Ja verkligen! :)
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress