Hej alla fina! När jag satt här om dagen och tittade igenom mina bilder hittade jag dessa. När jag köpte blommorna visste jag inte vad de hette eller vad någon av de andra blommor i hade i butiken hette haha. Men jag pluggar blommor hela tiden, lär mig nya varje dag och idag vet jag att de heter alstromeria. Även detta ord hade jag otroligt svårt att lära mig men nu sitter det! 
 
Julen närmar sig och har jag äntligen köpt alla julklappar. Jag har en tendens att ta på mig för mycket i vad jag än gör eller att ha en deadline så fort jag gör något. Denna veckan har jag att lyssna klart på boken jag håller på med just nu, Michelle Obamas bok Min historia. Jag tror inte riktigt att det är min typ av bok eller att jag är rätt målgrupp men jag tyckte ändå att det var viktigt på något sätt att läsa den. Någon annan som läst den? 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress