Hej alla fina! Nu har jag gjort min sista dag på jobbet vilket känns både bra och dåligt. Det är nog inget jag vill arbeta med i framtiden men alla fina kollegor och känslan av att man gjorde något viktigt övervägde för att stanna hela sommaren. Men nu har jag alltså slutat och ska söka nya jobb i Helsingborg så fort vi kommer dit. Så jag ser dessa veckor innan som lite välförtjänt semester. Nu får jag också äntligen använda parfym och jag får även måla naglarna. Något jag saknat under dessa månader. Jag kan även låta mina naglar växa och får använda smycken om jag så vill det. Haha det låter inte mycket för världen men det är något jag saknat eftersom man inte får använda det i vården. Nu har jag äntligen målat naglarna och det blev fransk manikyr som jag även tycker är snyggast. Dock är det svårt och jag är väl inte jättebra på det...och extra svårt blir det på höger hand eftersom jag är högerhänt men men. :) 
 
Hoppas ni haft en bra sommar! Kramar
Ida - foto & häst

Så snyggt!

Svar: Tack snälla!!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress