Hej alla fina! Nu är det mindre än en månad kvar innan vi flyttar till Helsingborg. Det känns så himla konstigt på något sätt men ändå otroligt roligt. Att flytta till en helt ny stad som jag länge velat och även inreda en ny men liten lägenhet som jag också länge velat. Igår var jag, Henrik och några vänner på IKEA för att titta ut lite saker till nya lägenheten. Vi ska titta på en ny soffa, soffbord, porslin och lite lampor. Man får samla lite här och var men även köpa lite nytt. Eftersom vi bara ska vara borta i ca 1 år behöver vi hyra ut vår nuvarande lägenhet och då lämna kvar mycket av möblerna till de som ska hyra. Men det är ju även roligt med lite nytt när man ska få inreda en ny lägenhet. 
 
Denna veckan är min sista jobbvecka vilket både är jobbigt och härligt. Lite separationsångest från fina kollegor och en trygghet att ha ett jobb att gå till varje dag. Men när jag i Helsingborg kommer i ordning med lägenheten och har lärt mig lite hur staden fungerar, ska jag söka jobb. Vi kommer bo ca 10 minuter från centrum, stortorget så om ni har några tips eller så får ni gärna säga det! Typ på utflykter, affärer, caféer osv! 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress