16 augusti 2018

Cupcakes

 
Hej alla fina! Packningen fortsätter och lägenheten är just nu fylld av kartonger och annat. När jag väl tar mig tid till scrapbooking tycker jag att det är riktigt kul att få skapa å se hur på bästa sätt man kan göra ett fint kort. Detta gjorde jag igår och resultatet ser ni på bilderna ovan. Jag älskar rosa, vintage och cupcakes så detta kort tror jag definierar mig. Kortet är enkelt utan mycket detaljer och annat men får man till det med mycket stämplar och ett fint papper kan det bli riktigt häftigt ändå. Jag älskar stämplar när jag pysslar, det gör så himla mycket för kortet och jag stämplar så mycket jag kan, det kan aldrig bli för mycket enligt mig. För det är nästan stämplarna som gör kortet. Vad tycker ni?
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress