14 augusti 2018

16 dagar

 
 
Hej alla fina! Nu är det bara 16 långa dagar kvar innan vi flyttar till Helsingborg. Packningen är igång för fullt och flera inköp ska göras. Nu har vi varit på både ikea, ullared och olika loppisar där vi har samlat lite olika från varje. En ny soffa ska köpas från ikea, porslin är inköpt från ullared, handdukar, kuddar och lite annat. Vi har även köpt en lampa till nya vardagsrummet, en dörrmatta och lite annat smått och gott. Jag tror att detta kommer bli bra, det är kul att vi äntligen kan köpa saker tillsammans och att inte jag ska bo i Henriks möbler som han själv har valt. Det är riktigt roligt att få skapa ett hem med de möbler och detaljer man själv vill ha. Även om mina och Henriks åsikter ganska ofta går isär angående möbler haha så har vi ändå lyckats enas tillslut. 
 
En dålig uppdatering av bloggen senaste tiden...det har varit både bloggtorka, jobb och flytt men nu hoppas jag att jag börjar få ordning på allt! 
 
Kramar
Rebecca Adnell

Åh, kul med flytt! Hoppas allt går bra :)

Svar: Tusen tack!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress