Hej alla fina! Att allt inte är som hemma förstår man när man är utomlands. Jag börjar lite smått längta efter svensk mat och hur allt fungerar i Sverige så som trafiken och annat. Haha vilket är ju lite dumt eftersom det är ca sex veckor kvar innan jag kommer hem. Jag börjar vänja mig vid allt här och det börjar bli vardag. Det jag inte riktigt kan vänja mig vid är när man tvättat kläder. Varje gång man tvättat tar det ca 3-4 dagar innan kläderna torkat eftersom det är så fuktigt inne osv. I lägenheten fanns redan innan ett slags klädsträck som inte är så bra eftersom det hänger på väggen i ett hörn längst in i lägenheten. Så inget torkar där. Vi fick tillslut hitta våra egna sätt att hänga tvätt så bilderna ovan blev en av lösningarna. 
 
Ny vecka i skolan och nya elever kommer att komma medan andra slutar. Även denna vecka är den sista för många medan det varje måndag kommer nya elever. Det kan bli kul att se vilka nya som kommer och går under tiden jag är där. En dag kommer även att bli min sista där. :) 
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress