4 april 2018

En kreativ idé

 
Hej alla fina! I morgon åker vi vilket känns helt sjukt men även riktigt kul. Idag gäller det att städa hela lägenheten från topp till tå för att vår hyresgäst ska få ett fint boende när hon kommer hit. Och i morgon vid 11 bär det iväg till Malta. Dock är jag ganska flygrädd så har lite nerver inför det men vet heller inte riktigt varför eftersom jag flugit flera gånger innan, det har kommit med åren. Jag tror att nu med åren har jag fått mer förståelse för eventuella risker och annat med att flyga, även om jag innerst inne vet att det är säkert och det inte kommer att hända något. 
 
Jag har en passion för lådor och väskor och igår köpte jag en ny väska. Jag hittade den på Scorett, dock utan dragkedja för det stora facket vilket jag ogillar. Det känns inte helt säkert att gå runt med en väska utan dragkedja även om det är riktigt snyggt, så jag kom på idén att kolla med någon skomakare om de kunde sy på en. Det gick super och inte alls dyrt så nu har jag en snygg väska med dragkedja. Så det är ett litet tips till er. Vad tycker ni om väskan?
 
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress