Idag var jag och Henrik på Vinden i Alingsås, en butik med second hand där alla pengar går till välgörenhet. Det vra andra gången jag var där och man kan faktiskt fynda mycket fina saker för en otroligt lågt pris. Ett jättebra upplägg helt enkelt! Där hittade även jag lite smått och gott, bland annat kameran på bilderna ovan. Jag blev kär när jag såg den, allt som har med fotografier, kameror och framkallning är något jag brinner för och därför var denna kamera tvungen att köpas. Fler bilder från allt jag fyndade kommer i kommande inlägg. :) 
Puss och Kram, ha en bra helg
Madeliene

Så fin kamera :)

Svar: Visst är den, tycker verkligen om den :)
Amanda Niclasson

Madeliene

Förstår att du gör det! :) Använder du bloglovin? Vill du göra ett bloglovin byte isf? :)

Svar: Ja det gör jag, det kan vi göra. Säg till när du börjat följa så går jag in direkt och gör detsamma :)
Amanda Niclasson

Madeliene

Jag följer dig nu :)

Alice Lindström

Oh så snygg!!

Svar: tack snälla :D
Amanda Niclasson

Emma Fernhagen

Åh vad kul att fynda, älskar vintage!

Svar: Samma här! :)
Amanda Niclasson

Pauline Hurtig

vad kul!

Svar: Verkligen :)
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress