18 oktober 2017

Torkade rosblad

 
Något som jag tycker är fint är torkade blommor. Och speciellt rosor. Nu i helgen när jag hade släktkalas fick jag dessa underbara blommor som jag vill bevara. Bästa sättet för detta är ju att torka dem så det fick det bli. Det finaste att torka är större buketter vilket jag gjort tidigare då hela mitt rum tillslut var fullt av torkade blombuketter haha. Nu ska jag bara hitta ett ställe att hänga blommorna när de är klara. 
 
Kramar  
Maria

Torkade blommor är fint. Jag sparade också alltid mina buketter jag fick förr, men när det blev dags för en flytt fick jag kasta dom allihop :( Nu sparar jag inte längre, utan de får stå i vas tills de vissnar..

Svar: Visst är det! Det är tyvärr lätt att det blir så :/
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress