Hej alla fina! Jag har alltid svårt i en ny blogg att bestämma mig för vilken header jag ska ha. Därför har jag under de senaste dagarna testat olika, om ni undrar varför det varit olika varje gång ni gått in på bloggen haha. Men nu har jag gjort ännu en ny och hoppas att den blir bättre än de förra. :) Jag tycker dock alltid att min header blir något suddig varje gång jag lägger upp den, någon som vet vad detta kan bero på? :) 
 
Kramar 
Linnéa

Såå fin header, dock är jag fel person att fråga och sån här hjälp 😏

Svar: Tusen tack :D
Amanda Niclasson

Matilda Berlin

Men åhh vad snygg!! <3

Svar: Tack så mycket!!
Amanda Niclasson

Matilda

Så himla fin!

Svar: Tusen tack!
Amanda Niclasson

cecilia

åå sååå fint!! :)

Svar: Finaste du, tack!!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress