6 november 2017

Scrapbooking julkort

 
Hej alla fina! Julen närmar sig vilket är min absoluta favorithögtid. Jag har även börjat i tid i år med att göra julkort och här är mitt första exemplar. Det blev i form av ett brev denna gången men jag tycker att det är roligare och mer kreativt att pyssla antingen lådor, böcker eller brev osv och inte bara vanliga kort. Funderar även på att börja sälja av lite kort, haha, har lite för många nu. 
 
Jag har även troligtvis fått bihåleinflammation och har därför inte haft ork att ta tag i bloggen eller något alls annat än jobbet. Jag har varit förkyld så himla länge nu och är ganska trött på detta så hoppas att det blir bättre snart. :) 
Kramar, ha en bra dag
Ramona

Åhhh så skoj och vad fina :) Älskar julen jag med och just nu är jag ivrig att få börja fixa fint. Supermysig tid <3

Svar: Tusen tack! :)
Amanda Niclasson

Anna Holm

Fina!

Svar: Tusen tack!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress