21 november 2017

Nya kryddhyllan

 
Hej alla fina! För några dagar sedan hälsade jag på min syster i Göteborg och det blev lite shopping och lunch. På H&M Home hittade jag denna snygga kryddhylla i precis min stil. H&M Home har jag aldrig innan varit inne i men det fanns en hel del fint där inne, något att rekommenderas. Denna kryddhylla var inte så stor kanske men mycket bättre och mer praktiskt än den innan. 
 
Kramar på er 
snyggafilippa.blogg.se

Men åh vad fin!!

Svar: Tack snälla!
Amanda Niclasson

Angelica

Nej, vad charmigt!

Svar: Tusen tack!
Amanda Niclasson

Felicia

snyggt :D

Svar: Tack :D
Amanda Niclasson

corneliaeriksson.blogg.se

Vad fint det blev!

Svar: Tack snälla :)
Amanda Niclasson

Alice Lindström

vad snygg och praktiskt!

Svar: Tack snälla!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress