Collage av mig, bilder från google.se 
 
Hej alla fina! Julen närmar sig och många frågar mig efter en önskelista. Jobbigt nog så önskar jag mig inte något speciellt i år. Det känns som om jag har allt jag behöver och det jag skulle behöva kan jag köpa själv. Så det blir nog en hel del överraskningar i år med saker jag inte visste att jag behövde. 
Men på en mindre önskelista står i alla fall en bakmaskin, en brödrost i gammal stil, inredning, baksaker, smink och ett stelt armband från michael kors. Mer kan jag inte säga specifikt haha.
Har ni börjat köpa julklappar än? Jag har börjat lite smått men det är ett tag kvar till jul så jag vill inte köpa allt än. :) 
 
Kramar 
Celine

Hoppas du får det du önskar dig! :)

Svar: Tack snälla :)
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress