Innan: 
 
Efter:
 
Hej alla fina! Igår satt jag hos frissan i ca 3 h för att klippa och färga håret mörkare. Det blev avklippt ca 5 cm och chokladbrunt hår, i ljuset på bilden ser det mer rött ut vilket ger mig lite panik haha eftersom det var rött jag absolut inte ville ha. Men i ett annat ljus ser det mörkare ut och det är väl lite att vänja sig också, men jag är nöjd och det ser mer fräscht ut än innan vilket känns bra. 
 
Idag blev det en tur på vinden...igen haha och vi hittade lite julsaker som alltid. Men nu när man är fattig student och nyss flyttat hem i från är det ett grymt ställe att fynda på. I kväll blir det häng med vänner och jag ska också försöka bli av med min förkylning. Den har ju pågått i mer eller mindre två månader och efter flera besök hos läkare och olika mediciner som inte fungerar vet ingen fortfarande varför jag är förkyld. Men är otroligt trött på att vara det nu i alla fall så jag hoppas att jag snart blir frisk. 
 
Kramar, ha en fin helg!
 
Emilia

WOW! Så snyggt!

Svar: Tusen tack!!
Amanda Niclasson

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gud vad fint! :)

Svar: Tack snälla!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress