Hej alla fina! Idag blev det en tidig uppgång och fotografering på det. Jag har väntat på denna dagen då det skulle vara minusgrader så att man kan ge sig ut och plåta det underbara gräset i frost. Idag fick jag äntligen chansen och gav mig ut snabbt för att fota. Visst är det vackert med frosten som glittrar! 
 
Hoppas ni haft en fin helg, kramar 
Anonym

tack ska du ha fina bilder

Svar: tusen tack :)
Amanda Niclasson

Emm

Vackra foton!!! :)

Svar: Taack :D
Amanda Niclasson

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Åh, älskar frost! Hoppas det kan bli lite sånt någon dag när jag är ledig så jag också får fota frost i år :)

Svar: Håller med! :)
Amanda Niclasson

EVELINA

Jättefint! Vad bra den perfekta frostmorgonen för att gå ut och fota äntligen kom :)

Ha en fin vecka!

Svar: Tack snälla!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress