Hej alla fina! Äntligen har snön kommit och jag hoppas att den stannar ett tag den här gången. Men man får passa på att fota innan vintern tar slut så det blev plåtning hela helgen lång. Jag tycker att snön i sig ger ett eget ljus och glans så det behöver inte vara så ljust för att få bra bilder, utan snön lyser verkligen upp. 
Jag är äntligen klar med alla julklappar, både inköpta och inslagna så nu är det bara att vänta på julafton. Det känns helt otroligt att det är julafton redan nästa vecka (!) men även väldigt mysigt...så som jag har längtat. Jag har nu blivit sjuk...igen och blivit sängliggandes i går och idag. Jag är verkligen inte bra på att sitta still när jag är förkyld haha så det gör väl att jag är sjuk längre tid istället.
 
Haft en bra helg? Kramar på er 
Celine

Så fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Amanda Niclasson

Alice Lindström

Jättefina bilder!

Svar: Tack snälla!
Amanda Niclasson

Gabriella

Såå fina bilder!! 😍

Svar: Tusen tack!!
Amanda Niclasson

Linnéa

Sååå fina vinterbilder <3

Svar: Tack så mycket :D
Amanda Niclasson

Cecilia

vackra bilder! :)

Svar: tack snälla!
Amanda Niclasson

Emma

Bra tips :)

Svar: Tack snälla! :)
Amanda Niclasson

Amanda

Så himla bra tips och så fina bilder<3

Svar: Kul att du gillar dem, tack så mycket!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress