Idag var första gången sedan jag började på mitt nya jobb, Bring, som jag slapp övertid. Är överlycklig! Jobbade endast över i 30 min vilket räknas som cykelturen tillbaka till kontoret så nu ikväll kan jag äntligen få lite tid över och exempelvis fota vilket jag älskar. Idag blev det storhandling, fotografering och redigering och sedan en kopp te på balkongen. Känns otroligt härligt och hoppas på noll övertid i morgon också. 
Kram på er
Hihihi💕

DU ÄR GRYM MANDIS 💖💖 Du kan inte gissa vem jag är, Hihihi 😉😉 Puss på dig och vi måste ses snart då jag saknar dig sååå mycket 😭😭💖💖

Svar: Taack bästa Rebbis 😍😍💕💕 Hahaha känner dig allt för väl för att veta vem det är 😉 PUSS PÅ DIG, vi får ses snart!!😘😘❤️
Amanda Niclasson

Jennifer - vår regnbågsfamilj

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress