24 augusti 2017

Mat för en sjukling

 
Då var man sjuk igen...tror det beror på att jag har så svårt att ta det lugnt när jag väl behöver det så det förstör lite när jag behöver bli frisk. Jag har nyss börjat ett nytt jobb och därför vill man visa framfötterna och det är lätt att ta på sig för mycket, mer än vad man klarar av. Jag blev nyss frisk från min förra förkylning men mycket övertid på jobb och lite sömn resulterade i detta. Det blev lite sjukismat idag i alla fall så idag ska jag ta det lugnt.
Kram på er
Lillemmish- mode - inspo

vilken smarrig god glass :D

ha en toppen dag
kram

Svar: Tack detsamma!
Amanda Niclasson

Felicia Holmgren

Så gott med B&J :) Krya på dig!

Svar: Tack fina du!
Amanda Niclasson

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Men åh, sååå gott! Nu blev jag sugen på Ben & Jerry's :<

Svar: Visst är det gott :D
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress