Godmorgon! Gick nyss upp ur sängen så det blev en enkel frukost idag...och lite onyttig. Men om man äter nyttigt annars tycker jag att man får vara lite onyttig på lördagar haha. Ska ni göra något kul i helgen?
Någon av er som tittar på Game of Thrones? Jag har trott innan att det inte var något för mig osv men för några dagar sedan tittade jag på ett avsnitt och var fast efter det. Jag har redan sätt en och en halv säsong på bara några dagar vilket känns som ett bra betyg för serien. 
 
Felicia

mums

Felicia Holmgren

Ser gott ut!

Cecilia

Vad gott!! :)

Amanda

Det såg ju bara för gott :)

Lina

Fan vad mumsigt!!

Ida Lindborg ♡

mums vad gott, håller med dig!

Anita

Wow gott :D

Sarah

Så fint o äta ur en sån där glasburk me lock :)

Eva`s blogg

Absolut skall man äta gott på helgen :) åt nyss glass har länge tänkt se p den serien

Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Vad gott det ser ut :)

Linda

Gud så gott!

PhotoJelly

Ser supergott ut! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress