Jag tror att mitt intresse till att fotografera kom från min pappa. Han har länge fotat själv och när jag sett hans vackra bilder och fina verk så har jag själv velat pröva själv och komponera en bild. Just fotografering är en sak man kan utvecklas i vilket jag tydligt kan se när jag tittar tillbaka på gamla bilder jag tagit. Ibland kan jag tänka när jag ser en gammal bild "hur tänkte jag här?" eller "en sån här skulle jag ha tagit på ett annat sätt och ur en annan vinkel idag". Men när jag väl tog bilden tyckte jag på något sätt att bilderna blev bra och jag är då stolt över mig själv när jag ser en utveckling och att jag faktiskt har prövat mig fram och inte givit upp. Enligt mig är fotografer konstnärer. Man kan tro att det är superenkelt att komponera en fin bild och tänka "en såndär kan jag fota bättre" men i själva verket ligger det mycket kunskap och kreativitet bakom bilden och det är helt fantastiskt dom som tar sig tid att få till en bra bild. Fotografer är verkligen konstnärer och jag vill och jag ska fortsätta utvecklas och fota vilket jag tycker att ni också ska göra. :)
Amanda Sofi

Vilket fint inlägg!

Svar: tack snälla!
Amanda Niclasson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress