Brickan är från Jysk och ljusen från Ikea
 
Jag är ett stort fan av doftljus. Känns som om jag köper dem hela tiden i olika lukter, färger och former men som tur är, så är min pojkvän likadan. Ville bara tipsa om en fin och kreativ inredningsdetalj, nämligen en bricka. Brickor finns i alla olika material, former och färger man kan tänka sig och passar in i varje hem. Man kan plocka, organisera och formatera lite som man vill och ta det man har hemma, mycket kan bli snyggt! Här är inspiration från en bricka jag har gjort i ordning som jag har hemma i vardagsrummet, vad tycker ni? 
My

Så fint och mysigt :D

Svar: Tack snälla!
Amanda Niclasson

Linnea

mysigt!

Svar: Tack snälla!
Amanda Niclasson

Gerd Andreasson

Vad trevligt med din blogg,visst är det härligt med doftljus,älskar det.
Vad mysigt ni har det hemma,🌸🌸🌸

Svar: Tack så mycket :D Visst är det härligt!
Amanda Niclasson

Gerd Andreasson

Vad trevligt med din blogg,visst är det härligt med doftljus,älskar det.
Vad mysigt ni har det hemma,🌸🌸🌸

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress